diary choco


Sunday, April 8, 2012

080412

salam semua, alhamdulillah setelah berhempas pulas dekat JC 2, akhirnya aku lulus juga dan sekarang aku dapat P aka pecut... hahaha, lagi laju la aku berjalan lepas ni... tak sangka nombor 63 nombor bertuah hehehe, tapi test tok 8april jpj semua muda-muda, baik-baik dan hensem-hensem*meremang bulu hidung*... tapi aku tak berapa suka la sebab depa merokok, reject-reject, hahaha... apa apa pun aku geram sebab phone aku hang dan tak boleh simpan nombor kawan-kawan dalam sim kad... aku rasa macam nak baling je dekat anjing yang selalu kejar orang, huhuhu terpaksalah jadi operator tak bergaji untuk kali kedua... sobsobsob, sadis gila.... tp nak buat macam mana, redha dan sabar je la... ok la aku dah triple busuk ni, heehe, balik-balik terus online... see u again, chow

No comments: